بیمه نامه مسافرتی

چرا بیمه مسافرتی سامان؟

با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از تحریم‌های ظالمانه و هم چنین افزایش نرخ ارز ، نیاز به یک بیمه نامه " مطمئن " که توسط شرکت بیمه" حرفه ای" در صنعت گردشگری که دارای دانش و بینش کافی از نیازهای مسافران قبل و در طول مدت سفر است، بیش از پیش احساس می‌شود. بر این اساس شرکت بیمه سامان به عنوان شرکت بیمه پیشرو در صنعت گردشگری با شناخت کافی و کامل از سوابق بیش از 6 میلیون نفر مسافر ایرانی در مقاصد مختلف و هم چنین اتصال به بیش از 50 هزار مرکز درمانی اقدام به ارائه " مطمئن ترین" و " جامع ترین" محصول بیمه‌های مسافرتی بر اساس قصد سفر مسافران نموده است.

مقایسه خدمات بیمه مسافرتی سامان با سایر خدمات بیمه‌های مسافرتی کشور


بیمه مسافرتی سامان را از کجا بخرم؟


شما می توانید بیمه مسافرتی خود را از طریق وب‌ سایت بیمه سامان به آدرس http://saman11668.ir، باجه‌های مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره)، شعب بانک سامان، آژانسهای مسافرتی طرف قرارداد نمايندگان بیمه سامان و همین طور کلیه نمایندگی های بیمه سامان دریافت کنید. همچنین می‌توانید با شماره گیری ۸۹۴۳ - ۰۲۱ داخلی‌های ۴۰۱۳ و ۴۰۵۶ اقدام به مشاوره و خرید تلفنی نمایید.

در زمان بروز خسارت چگونه عمل کنم؟


هنگام وقوع حادثه بیمه‌گزار باید با تماس با یکی از شماره‌های یاد شده در بیمه نامه‌های مسافرتی سامان 009614548356 و یا 009889302302 ، تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد. پس‌ازآن، شرکت کمک‌رسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام می‌دهد. پس از پیگیری و تعیین میزان خسارت، هزینه خسارت یا به‌ حساب بیمه‌گزار و یا به حساب ارگانی که بیمه‌گزار طی حادثه درگیر شده است (بیمارستان، دادگاه یا …)، واریز می‌شود و لازم نیست بیمه‌گزار هزینه‌ای را به صورت شخصی تقبل کند. در صورت نیاز، کارگزاری از طرف شرکت کمک‌رسان اعزام می‌شود. اگر به دلایلی امکان پرداخت هزینه‌ها و خسارات حین سفر پیش نیاید، پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با در دست داشتن مدارک، یا از طریق پست مدارک به ستاد بیمه سامان به نشانی: تهران، ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، بن بست چهارم، پلاک 2، طبقه 2، مراجعه کرده و بعد از اعلام خسارت طی مدت 10 روز تا دو هفته خسارت خود را دریافت می‌کند.
saman-travel-insurance-call-center-Lebanon
Saman-travel-insurance-call-center-iran
bot-2

با آرامش خاطر، به دور از هر گونه نگرانی سفر کنید


در طراحی این محصول، کلیه ریسک های شما، قبل از شروع سفر، حین آن مد نظر قرار گرفته است، خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته، اپراتور فارسی زبان بخشی از خدمات پس از فروش این محصول می باشند.
futersicons-02

کامل‌ترین پوشش‌ها مناسب برای هر سفر و مقصد

ما با در نظر تمام ریسک‌های مسافرین، محصول جامعی ارائه کرده‌ایم.
futersicons-01

هزینه‌های فوریت‌های پزشکی

پرداخت هزینه‌های پزشکی در مقصد مسافرین (انحصارا توسط بیمه مسافرتی سامان)
futersicons-04

خدمات کمک‌رسانی 24 ساعته هفت روز هفته

futersicons-03

اپراتور فارسی زبان 24 ساعت، 7 روز هفته

futersicons-06

پرداخت هزینه‌های ناشی از مفقودی چمدان‌ها

futersicons-05

پرداخت هزینه‌ها در مقصد تا سقف 50000 یورو

futersicons-08

هزینه‌های فوریت‌های دندانپزشکی

futersicons-07

جبران هزینه‌های ناشی از وقفه سفر

futersicons-10

آمبولانس هوایی (درصورت نیاز)

futersicons-09

بیمه سرقت و آتش‌سوزی منزل در زمان سفر

futersicons-12

جبران هزینه‌های ناشی از کنسلی سفر

futersicons-11

مشاوره حقوقی در مقصد و پرداخت هزینه‌های دعاوی

بیمه سامان انتخاب اول مسافران است


* انتخاب اول هموطنان با خريد بيش از شش ميليون بيمه نامه مسافرتی سامان * ارتباط با بيش از ٥٥،٠٠٠ مركز پزشكی در سراسر دنيا به صورت انلاین
* حرفه‌ای‌ترين شركت بيمه‌ای فعال در صنعت گردشگری با بيشترين تعداد پرونده پرداخت خسارات در مقصد مسافرين در كشور ايران
* پرداخت کل خسارت در مقصد مسافرین.
* خدمات ٢٤ ساعته، هفت روز هفته به زبان فارسی
* سادگي نحوه استفاده از محصول از مرحله خريد تا اعلام خسارت

چرا باید بیمه مسافرتی داشته باشیم؟


شرایط زیر را تصور کنید:
* شما چمدان را بسته و آماده سفر هستید و به هر دلیلی سفر شما لغو می‌شود.
* بدلیل بیماری و یا حادثه‌ای برای شما یا همراه‌تان، فوت نزدیکان و یا ... مجبور به بازگشت از سفر خود هستید و هزینه زیادی برای سفر خود کرده‌اید.
* شما در سفر هستید و مشکل پزشکی برای شما ایجاد شده و قادر به پرداخت صورت حساب هزینه‌های آن نیستید.
* بدلیل شرایط آب و هوایی و غذاهای نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت های پزشکی دارید.
* چمدان خود را در فرودگاه گم کرده اید و نیاز به وسایل ضروری دارید.
* کیف خود را گم کرده‌اید و داروهای شما در آن بوده است. شما نیاز به خرید دارو هایتان دارید.
* کیف پول و مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جدید نیاز دارید.
* شما در سفر هستید و به دلایلی سفر شما کنسل شده و ناچار به بازگشت هستید.
اینها تعدادی از مخاطراتی هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شوید.
تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه مسافرتی سامان با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کاملترین بیمه نامه مسافرتی را با مناسبترین هزینه در اختیار شما قرار می دهد.

تعهد ما به شما


با خیالی آسوده سفر کنید؛ در هر نقطه‌ای از دنیا که باشید، در کنار شما هستیم.

پرسش و پاسخ‌های متداول بیمه مسافرتی سامان


مدت بیمه درمان مسافرتی حداکثر چند روز است؟
به میزان تعداد روزهای سفر مسافر است اما طبق آیین نامه بیمه مرکزی، بیشتر از 92 روز اقامت متوالی نباید باشد.
آیا بیمه نامه مسافرتی سامان محدودیت سنی دارد؟
خیر.
مبدأ سفر باید ایران باشد؟
بله، برای استفاده از بیمه مسافرتی، حتماً باید به هنگام خروج از کشور مهر خروج در پاسپورت مسافر درج شود و در واقع شروع بیمه مسارفتی از تاریخ مهر خروج است. به همین دلیل مبدأ سفر باید ایران باشد.
برای خرید بیمه مسافرتی سامان چه مدارکی لازم است؟
پاسپورت شخص بیمه شونده
داشتن بیمه مسافرتی برای سفر به چه نقاطی از جهان الزامی است؟
در شرایط عادی خرید بیمه نامه مسافرتی جز برای گرفتن ویزا اختیاری است. در صورتیکه مسافر ویزای چند ساله داشته باشد و یا اقامت کشوری را دارد، خرید بیمه مسافرتی برای سفر به خارج از کشور الزامی نیست. داشتن بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزا از سفارت خانه کشورها الزامی است. بخصوص کشورهای عضو شینگن .
تاریخ شروع بیمه درمان مسافرتی از تاریخ صدور آن است؟
خیر، تاریخ شروع بیمه نامه مسافرتی از تاریخ آغاز سفر خواهد بود (از زمانی که مهر خروج از کشور در پاسپورت درج می گردد).
آیا پس از صدور ویزا بیمه درمان مسافرتی قابل عودت است؟
بله، با درخواست کتبی خریدار(بیمه گذار) و مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی بیمه.
آیا هزینه خسارت در همان سفر پرداخت میگردد؟
بله با خرید بیمه نامه سامان هنگام بروز بیماری یا حادثه در سفر نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه از طرف مسافر نمی باشد و فقط کافیست با شماره 653845(4)961+ با کمک رسان تماس بگیرند ، هزینه ها تا سقف تعهد بیمه نامه توسط کمک رسان به مراکز درمانی پرداخت می شود . البته پرداخت هزینه های درمانی در حین سفر هم به صورت انلاین ( در همان لحظه و طول سفر) می باشد و هم به صورت افلاین( بعد از بازگشت از سفر با ارایه مدارک مستند ) نیز قابل پرداخت میباشد
آیا شرکت‌های کمک رسان مسلط به زبان فارسی هستند؟
بله؛ مرکز تماس 24 ساعته بیمه مسافرتی سامان در هفت رو هفته، پاسخگوی بیمه‌گذاران خواهد بود
تفاوت بیمه نامه سینگل با مولتی در چیست؟
بابت سفرهای کوتاه مدت یا بیمه نامه تا سقف یکماه و تک مسیر سینگل رو انتخاب میکنیم و بابت بیمه نامه های بلند مدت و یا چند سفره مولتی را انتخاب میکنیم که بیمه شده در تعدد سفر هم تحت پوشش باشد
آیا پوشش 30 هزار یورو برای حوزه شنگن که حداقل تعهد است مورد تایید سفارت میباشد؟
ووو
اگر قصد سفر به چند کشور را داشته باشیم، می‌توان از بیمه مسافرتی سامان استفاده کنیم؟
اغلب سفارت خانه ها بیمه با پوشش30 هزار یورو را تایید میکنند
فرق بیمه نامه 30 هزار یورو و 50 هزار یورو در چیست؟
فرق دو بیمه با تعهد 30 و 50 هزار یورو در پوشش ها و سقف تعهد بیمه نامه میباشد بیمه نامه 50هزار یورو کاملترین پوشش بیمه ای را دارا میباشد
اگر خسارت ببینیم اولین قدمی که مسافر باید اقدام نماید چیست؟
در هر جای دنیا فرد دارنده بیمه مسافرتی سامان میتواند کل هزینه درمان را از طریق بیمه نامه و انلاین پرداخت کند .. مواردی که باید رعایت شود:1 1-5 - در گام اول با بروز علایم بیماری یا حوادث ( هر اتفاقی غیر از بیماریهای سابقه دار)قبل از مراجعه به مراکز درمانی میتوان با شماره تماس ثبت شده در بیمه نامه ارتباط گرفته شود و با مشاوران فارسی زبان صحبت کنید تا مراکز درمانی در نزدیک ترین یا بهترین موقعیت را به شما معرفی کنند 2-5- اگر به بیمارستان مراجعه شد قبل از پرداخت هر هزینه ای ارتباط را برقرار کنید تا همکاران کمک رسان ما با شما تماس بگیرن و هزینه های شما را تا سقف تعهد پرداخت کنند 3-5- اگر بنا به هر دلیلی بیمه شده هزینه را پرداخت کرد تمامی مدارک بیمارستانی، شرح حال بابت بیماری یا حادثه منجر به هزینه درمان، اصل قبوض پرداختی،اصل بیمه نامه، کپی صفحه پاسپورت که مهر ورود خروج خورده ، شماره کارت یا حساب بانکی و شماره تماس .را به ادرس شیخ بهائی جنوبی نبش تاج محل بن بست چهارم پلاک 2 واحد 2 ارسال نماید و در صورت مورد تایید بودن نوع هزینه ،خسارت تا سقف بیمه نامه طی مدت زمان 15 روز کاری به حساب واریز میشود. جهت پیگیری موارد خسارتی می توانید با شماره 8943 داخلی‌های:3873 و 3874 و 3325 یا از طریق تلگرام با شماره 09366393990 جهت پیگیری خسارات واطلاع از روند رسیدگی به پرونده های بیمه های مسافرتی درارتباط باشید.
من می خواهم به سفر حج یا سفر زیارتی بروم می توانم از این بیمه استفاده نمایم؟
بله
آیا کمک رسان پاسخگوی تلفن هست؟
همکاران ما در شرکت کمک رسان بصورت 24 ساعته پاسخگو به سوالات و خدمات رسانی به بیمه شدنگان میباشند.
چرا کمک رسان در لبنان است در صورتیکه ما به کشور X سفر میکنیم لذا مرکزی را در آن کشور معرفی نمائید.
نوع خدمات رسانی شرکت بیمه سامان از طریق کمک رسان نیازی به حضور فیزیکی نماینده یا شرکت بیمه های در مقصد مورد نظر نیز نمیباشد.
آیا برگشت هزینه به ریال است یا معادل ارز کشور مقصد؟
برگشت هزینه به ریال و معادل نرخ ارز دولتی میباشد.
ارائه بیمه مسافرتی (در حکم دفترچه بیمه درمان ) به مراکز درمانی خارج از کشور و عنوان شدن این که مورد قبول واقع نشد و از ما هزینه دریافت شد.
بیمه نامه مسافرتی هیچ شرکت بیمه ای به خوی خود قابل ارایه و اعتبار در مراکز درمانی نیز نمیباشد تنها در صورت هماهنگی و اقدام شرکت کمک رسان میتوان از بیمه در خارج از کشور استفاده کرد و ما هیج محدودیتی در اینصورت در هیچ بیمارستان یا مراکز درمانی نداریم.
بیمه نامه ای که آنلاین خریداری میشود لازم به مهر شدن هست یا خیر؟معتبر هست یا خیر؟
خیر نیازی به مهمور شدن ندارد ما اعتبار بیمه نامه را داخل چاپ بیمه های انلاین اعلام کردیم.
توضیحات پیرامون بیمه نامه های شش ماهه و یکساله و ماندن تنها سه ماه متوالی در کشور مقصد بویژه در مورد ویزاهای دانشجویی که اقامت طولانی مدت دارند
شرایط بیمه گری در کل شرکتهای بیمه ای اعتبار بیمه نامه 92 رو پیاپی می باشد.
آیا بیمه نامه قابل تمدید در خارج از کشور می باشد؟
در حال حاضر تمدید بیمه نامه در خارج از کشور امکان پذیر نمیباشد مگر فرد داخل کشور باشد و بیمه نامه جدیدی را خریداری کند.
اگر بیمه نامه مثلا 3 ماهه خریده باشیم ولی مدت زمانی که در سفر بودیم 2 ماه بود آیا مابه التفاوت حق بیمه برگشت داده می شود؟
بله امکان پذیر است تنها به شرطی که از شش ماه نگذشته باشه و اینکه مطلع باشین از زمان خروج از مرز اعتبار بیمه نامه شروع میشود و زمانهای استاپ در ایران نیز جز روزهای استفاده شده بیمه محسوب میشود اگر فرد تمایل به عودت حق بیمه دارد به صلاحش میباشد که بلافاصله بعد از بازگشت سفر اقدام فرماید.
تقاضای عودت کل مبلغ بیمه نامه به دلیل این که در سفر خسارت ندیده اند.
خیر بیمه نامه مسافرتی تنها به جهت پرداخت قطعی خسارت صادر نمیشود بلکه مانند همه بیمه نامه ها ریسک سفر را بیمه میکند که ممکن است منجر به خسارت شود یا خیر
خسارت کلا پرداخت میشود؟
خسارتها غیر از حادثی و بیشتر از 24 ساعت بستری در بیمارستان با کسر 25 یورو فرانشیز در صورت مورد تایید بودن و غیر سابقه دار بودن قابل پرداخت میباشد.
اعتبار بیمه از کی شروع میشه؟
اعتبار بیمه نامه از زمان خروج از مرز شروع میشود و هیچ ارتباطی به زمان خرید بیمه نامه ندارد.
چرا تاریخ سفرمون رو تو بیمه نزدید؟
بعلت اینکه بیمه نامه از زمان خروج معتبر میباشد و معیار مهر خروج از مرز میباشد.
از کجا بدونیم بیمه نامه اعتبار داره؟
بیمه نامه مسافرتی را در سایت بیمه سامان با شماره بیمه نامه و کدملی فرد میتوان اعتبار سنجی کرد.
تو همه کشورها دفتر نمایندگی دارین؟
در تمام دنیا قابل استفاده میباشد اما بصورت فیزیکی دفتر نمایندگی وجود نداره .
من میخوام دو یا سه تا کشور برم میشه؟
در صورت قصد تعدد سفر حتما بیمه نامه را با حالت multipule خرید فرمائید.
آذربایجان در لیست کشورها نیست(باید عنوان شود که جمهوری آذربایجان را جستجو کنند)
اگر کشوری مد نظر بود و توی لیست کشورها نبود فقط کافیه کشوری در همان منطقه انتخاب شود.

با سایر محصولات بیمه سامان آشنا شوید


ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع و با کیفیت به اشخاص حقیقی و حقوقی در منطقه با رویکرد نوآورانه، ماموریت ما در راه رسیدن به آرمان و چشم انداز بیمه سامان است.